equilibri said:Alltså, jag kanske inte hinner klart med mina Pact-gubbar, så jag byter nog ras.
När behöver det vara inne senast?
khanmank said:Buuuuu! Nu hejar jag inte på equlibri längre! Buuuuu!!
asperon said:Hur kommer det funka om det inte går att få till en match inom den utsatta tiden? 0-0 eller?
equilibri said:Ok, så nu ska jag försöka få till en match med Skoberget, alltså... Kan bli intressant.
Vilken dag är deadline? :D
mrselecta said:Hmm. jag kanske ska vara lite mer aktiv och läsa alla rubriker i forumet. Det här vill jag vara med i så jag är på i nästa runda,säsong eller vad ni vill kalla det
equilibri said:Well, jag har fått svaret "ska kolla min tuffa kalender" av @skoberget så vi är nära en match ändå! :D
Tänker att vi ska lira på GG bar om nån vill komma o kolla...
brocCooLi said:
equilibri said:Well, jag har fått svaret "ska kolla min tuffa kalender" av @skoberget så vi är nära en match ändå! :D
Tänker att vi ska lira på GG bar om nån vill komma o kolla...
när?
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com